سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟
سیستمی که یک رابطه با خریدار را مدیریت می کند که یک آدرس سیستم CRM دارد که می توانید ببینید، مجموعه ای از کدهای کامپیوتری که برای ساده ترین روش معامله با یک شرکت با دو خریدار و دو خریدار به زور استفاده می شود.
بر اساس قوانین اطلاعات، از جمله قسمت های ایستگاه رادیویی، مقادیر آن و اندازه اعداد بر اساس یک مکان و گروهی از مکان ها اعمال می شود.
این اطلاعات برای شرکت ها مهم است زیرا آنها سهم بازار را تجزیه و تحلیل می کنند و استراتژی های فروش آینده را در میان چیزهای دیگر طراحی می کنند. پیشرفتهترین نرمافزار اغلب میتواند یک گام فراتر برود و اغلب تمام جنبههای تعامل با مشتری، از جمله خدمات مشتری و ویژگیهای پشتیبانی فنی را هماهنگ میکند.
کسبوکارها در هر اندازهای میتوانند از نرمافزار CRM به هر شکلی بهره ببرند و این نوع نرمافزارها میتوانند در جمعآوری و مدیریت اطلاعات، در هزینههای زیادی صرفهجویی کنند.
مرتبط: هدف از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟
اصل اساسی یک سیستم CRM
اکثر شرکت ها و شرکت های مدرن انرژی زیادی را صرف روابط و ارتباطات با مشتری می کنند. در چشم انداز فروش تلفن همراه امروزی و سهولت نسبی مقایسه قیمت در زمان واقعی، روش های فروش استاندارد که حتی 20 سال پیش هم کار می کرد، به سرعت منسوخ می شوند.
سیستمهای CRM به شرکتها در ایجاد استراتژیهای بهتر کمک نمیکنند، اما به مدیران فروش کمک میکنند تا دادههای فروش را به روشی بسیار کارآمد ردیابی کنند، که میتواند به همه چیز از پروندهسازی اولیه تا شناسایی الگوها و روندهای ملی و منطقهای کمک کند.
معمولاً در مورد اینکه چه نوع سیستمی برای نیازهای یک شرکت خاص بهترین است، دو انتخاب وجود دارد.
یک نام CRM بزرگتر معمولاً طیف وسیعی از برنامه های مختلف با عملکردهای مختلف را پوشش می دهد و می توان آنها را به روش های مختلف نیز نصب کرد.
سیستم ممکن است داده ها را با استفاده از توابع داخلی استاندارد پردازش کند، یا عملکردها را می توان برای رفع نیازهای خاص کاربر سفارشی کرد. نرم افزار محصول را می توان در شبکه خریداری و نصب کرد و یا می توان در صورت تقاضا با پرداخت هزینه ماهانه به یک ارائه دهنده خارج از سایت به آن دسترسی داشت.
خدمات خارج از سایت معمولاً از نرم افزارهای مبتنی بر وب استفاده می کنند.
ویژگی ها و بسط های اختیاری
یک سیستم CRM ساده که برای ثبت و مدیریت اطلاعات مربوط به فعالیت های اصلی فروش طراحی شده است، نسبتاً ارزان است.
با این حال، مانند هر محصول دیگری، معمولاً بسته به ویژگی ها و قابلیت های اضافه شده، محدوده قیمت گذاری وجود دارد.
سیستمهای پیچیده گرانتر معمولاً دارای قابلیتهایی هستند که فراتر از فعالیتهای فروش است و این برنامهها عموماً بر اساس نوع نرمافزاری که دارند دستهبندی میشوند.
این سیستمهای درگیرتر میتوانند تقریباً هر نیازی را برآورده کنند. گزینه های نرم افزار می تواند شامل قطعات تجزیه و تحلیل، نرم افزار طراحی و بازاریابی، مدیریت کمپین و تماس، حجم فروش و ردیاب مشتری، اتوماسیون نیروی فروش، پیش بینی کننده روند، نرم افزار پشتیبانی مشتری و غیره باشد.
مزایای اساسی سیستم CRM
فروشندگان و کاربران اغلب مزایای قابل توجهی را به استفاده از نرم افزار CRM گسترده نسبت می دهند. از جمله افزایش بهره وری فروش، بهبود نرخ بسته شدن فروش، بهبود سودآوری و بهبود خدمات مشتری است.
این منجر به افزایش وفاداری و حفظ مشتری، تلاشهای فروش و بازاریابی کارآمدتر، هزینههای کمتر، عملیات مؤثرتر مرکز تماس، فرصتهای فروش متقابل و افزایش فروش، بهبود هوش تجاری برای استفاده در تصمیمگیری، افزایش سهم بازار، و سودآوری کلی را افزایش داد.
همانطور که دسته محصول بالغ می شود و رقابتی تر می شود، مزایا به طور فزاینده ای در سیستم هایی که کسب و کارهای کوچک و متوسط می توانند به راحتی از عهده آن برآیند در دسترس هستند.
این بدان معناست که شرکتهایی با بودجههای کوچکتر همچنان میتوانند از مزایای کارایی این نوع سیستمها بهره ببرند.
هزینه های CRM و آزادی انتخاب را بررسی کنید
وب سایت های مصرف کننده زیادی در دسترس هستند که به شرکت - کوچک، متوسط یا بزرگ - کمک می کنند تا هزینه ها، قابلیت ها و رضایت کاربر از سیستم های CRM مختلف در بازار را بررسی کند.
آزمایشهای بسیاری از این برنامهها اغلب به صورت دانلود رایگان در دسترس هستند و مشاوران فروش همچنین میتوانند به شرکتها در یافتن این نوع منابع برای کمک به فرآیند تصمیمگیری کمک کنند.
علاوه بر این، نسخههای رایگان و منبع باز سیستمهای CRM نیز در بیشتر بازارها موجود است که میتوانند مستقیماً مطابق با نیازهای یک شرکت ساخته شوند، البته به شرطی که از کارکنان فنی مهارت کافی برای کار در بخش برنامهنویسی استفاده کنند.
مخفف crm
منبع
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- علت خالی شدن باتری گوشی بدون استفاده شیائومی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی